Yurt Fiyatı Öğren

Teşekkürler

En kısa sürede yurtlardan fiyat teklif dönüşleri almaya başlayacaksınız.

Kapat

• 8 Kişilik Oda
  • 9 Kişilik Oda
  • 10 Kişilik Oda

Bandırma Sağlık Apart ailesi olarak öncelikle kendi evimizde misafirlerimizi ağırlıyormuşuz gibi bir misyon yüklendik. Sizlere kendi evinizde aradığınız rahatı ve huzuru sağlamak için olması gerekenlerin en iyisini yapmaya çalıştık. Bandırma'da en hesaplı öğrenci apartı denince akla ilk gelecek apart, olarak akıllarda kalmak istiyoruz. Bütün bir yılın eğitim stresini atmak ve verimliliğinizi artırmak gerekli ortamı hazırlamada azami gayret göstererek sizlere konaklama imkânı sunduk. Bunu yaparken bizimle aynı alanda hizmet sunan seçenekleri gözlemledik ve her zaman daha iyisini hedefledik. Buraya gelen öğrencilerimizin bizlere olan güven ve sevgisiyle ayakta kalabileceğimizi biliyoruz. Öğrencilerimizi her sene ağırlamaktan onur duyacağız. Her sene binamızın içini, odaların tasarımını, konforunu yenileyerek kaliteyi öncelikle temiz sağlıklı ortam ile sağladık.En büyük övgümüz Sağlıklı ortam,güven ve sevgi hususundadır.En ince ayrıntıya kadar düşünülen temizlik ile Sağlık Apart bu ismi layığı ile taşıdığını düşünüyoruz ve taşımaya da kararlıdır.. Biz sadece müşteri değil, her bireyle birer dost kazanan yetkililer olduk. Tabii ki bunun yeterli olup olmadığına sizler karar vereceksiniz. Sağlık camiasının birer ferdi olarak (Sağlık Memuru-Ebe Hemşire), ayrıca anne-baba olarak herhangi bir sağlık probleminde de ilk yardımda sıkıntılarınızı gidermeye insani açıdan gayret gösteriyoruz. Okul eğitim anlayışını hat safhada tutarak, odalarımızda size eğitiminizde ihtiyacınız olabilecek her türlü ortamı ve malzemeyi sağladık.(Mutfak eşyaları, televizyon, internet ve daha aklınıza gelebilecek diğerleri.) Biz herkesin okul eğitim döneminde doğal olarak isteyeceği sorunsuz rahatlığı sizlerin hizmetine sunmaya çalıştık. Bunu kapıdan ilk girişten başlayarak odadaki yatak yastıktan tutunda mekânda bulunan her araç ve gereçleri özenle seçerek dizayn ettik. Öncelikle güven, arkasından huzur ve güler yüz teminatı vermeye çalışan bizler, deniziyle plajıyla doğasıyla limanıyla doğal halini koruması yönüyle yeterliliğini kanıtlamış şirin ilçemiz Bandırma da sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyacağız.